reklama

Skryté čaro komunikácie

Raz som sa bavil s kamošmi o kráse našich spolužiačok na strednej škole. O jednej som sa zmienil, že je pekná, ale trochu sa hrbí a to kazí celkový dojem. Niektorý z mojich kamošov túto poznámku posunul svojmu kamošovi. A od neho to išlo ďalej a ďalej. Až jedného dňa za mňou prišla tá dotyčná, fialová od hnevu. Poriadne mi vytmavila, že ju nemám ohovárať a že k hrbatému a slintajúcemu Quasimodovi má poriadne ďaleko. To bola moja prvá lekcia k skrytému čaru komunikácie cez viacero ľudí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Raz som bol jednom školení komunikácie a mali sme tam jedno veľmi zábavné cvičenie komunikácie prostredníctvom viacerých ľudí. Prvý z dvadsiatich ľudí dostal za úlohu zapamätať si pár viet a povedať ich ďalšiemu. A ten na konci povedal výsledok tejto komunikačnej reťaze. Porovnanie pôvodného textu a výsledku nás vždy pobavilo.

Po týchto skúsenostiach som dosť skeptický k rôznym zdrojom JPP (jedna pani povedala) a pochybné správy si vždy overujem. A fámy občas šíria aj tie najserióznejšie média a autori. Moju maximálnu dôveru požíva len rádio Jerevan, ktoré je známe svojím investigatívnym odhaľovaním pravdy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Poslucháči sa pýtajú rádia Jerevan: Je to pravda, že v Moskve sa na Červenom námestí rozdávajú bicykle ? Rádio Jerevan: Nie, nie je to pravda. Bicykle boli na Komsomolskej ulici, ale nerozdávali sa. Niekto ich odtiaľ ukradol.

Peter Hlavačka

Peter Hlavačka

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekdy píšem vážne, niekedy sa snažím byť vtipný. Občas provokujem a následne si prečítam diskusiu, kde ma virtuálne prefackajú. Dôležité je, že ma baví písať a čitateľov nenudím. Zoznam autorových rubrík:  Náboženstvo úplne inakMyslím to úplne vážneBlogocentrizmusEgocentrizmusHudobný krúžokPopularizácia vedyInvestovanie / EkonomikaSrandičky/ Fikcie / FicovinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu