reklama

Colors of OLO and Smells of MHD

K tomuto článku ma inšpiroval zábavný nápis na okoloidúcom smetiarskom aute: Kto netriedi, je triedny nepriateľ !

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Bratislavský komunálny podnik Odvoz a likvidácia odpadu pod vedením Richarda Sulíka ukázal, že sa to dá robiť lepšie a zábavnejšie ako pred tým. Po Sulíkovom nástupe mierne klesli ceny za služby a kvalita sa zvýšila. A na Slovensku úplne nevídaným spôsobom si OLO buduje zábavný a sympatický imidž pomocou sloganov a obrazov.

Colors of OLO sú perfektnou paródiou na slogan United colors of Benetton. Svojím spôsobom aj OLO poskytuje určitej časti ľudí ošatenie, ale tí v Benettone určite nenakupujú.

Ako som už písal hore pobavil ma slogan Kto netriedi odpad, je triedny nepriateľ. Dúfam, že z toho nevznikne aj triedny boj. Občas mám z niektorých ochranárov ten dojem, že by najradšej ochraňovali prírodu s kalašnikovom v ruke, takže potenciál na "triedny boj" tu je :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalej ma napadlo, ako by to mohlo vyzerať v iných podnikoch, keby mali rovnako zábavný prístup. Možno by MHD prišla so zábavným logom Smells of MHD. Mohli by k tomu pridať slogan MHD ľudí zbližuje, prípadne V MHD máte k sebe blízko.

A mestská polícia a odťahová služba by mohli používať slogan Červená Karkulka na vás čaká v Čiernom lese. Stačí keby v Čiernom lese, kde končia odtiahnuté autá z Bratislavy zriadili malú chalúpku, kde by sťažnosti nahnevaných vodičov riešila pekná a milá Červená Karkulka.

Pokiaľ máte dajaké vtipné nápady k tejto téme, napíšte ich do diskusie a ja ich aj s vaším nickom dopíšem do článku. No a pokiaľ by niekto potreboval copywritera na vedľajší úväzok, napíšte mi na mail. Pri návrhoch nad milión ročne budem uvažovať :)

Peter Hlavačka

Peter Hlavačka

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekdy píšem vážne, niekedy sa snažím byť vtipný. Občas provokujem a následne si prečítam diskusiu, kde ma virtuálne prefackajú. Dôležité je, že ma baví písať a čitateľov nenudím. Zoznam autorových rubrík:  Náboženstvo úplne inakMyslím to úplne vážneBlogocentrizmusEgocentrizmusHudobný krúžokPopularizácia vedyInvestovanie / EkonomikaSrandičky/ Fikcie / FicovinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu