Bratislavský komunálny podnik Odvoz a likvidácia odpadu pod vedením Richarda Sulíka ukázal, že sa to dá robiť lepšie a zábavnejšie ako pred tým. Po Sulíkovom nástupe mierne klesli ceny za služby a kvalita sa zvýšila. A na Slovensku úplne nevídaným spôsobom si OLO buduje zábavný a sympatický imidž pomocou sloganov a obrazov.
Colors of OLO sú perfektnou paródiou na slogan United colors of Benetton. Svojím spôsobom aj OLO poskytuje určitej časti ľudí ošatenie, ale tí v Benettone určite nenakupujú.
Ako som už písal hore pobavil ma slogan Kto netriedi odpad, je triedny nepriateľ. Dúfam, že z toho nevznikne aj triedny boj. Občas mám z niektorých ochranárov ten dojem, že by najradšej ochraňovali prírodu s kalašnikovom v ruke, takže potenciál na "triedny boj" tu je :)
Ďalej ma napadlo, ako by to mohlo vyzerať v iných podnikoch, keby mali rovnako zábavný prístup. Možno by MHD prišla so zábavným logom Smells of MHD. Mohli by k tomu pridať slogan MHD ľudí zbližuje, prípadne V MHD máte k sebe blízko.
A mestská polícia a odťahová služba by mohli používať slogan Červená Karkulka na vás čaká v Čiernom lese. Stačí keby v Čiernom lese, kde končia odtiahnuté autá z Bratislavy zriadili malú chalúpku, kde by sťažnosti nahnevaných vodičov riešila pekná a milá Červená Karkulka.
Pokiaľ máte dajaké vtipné nápady k tejto téme, napíšte ich do diskusie a ja ich aj s vaším nickom dopíšem do článku. No a pokiaľ by niekto potreboval copywritera na vedľajší úväzok, napíšte mi na mail. Pri návrhoch nad milión ročne budem uvažovať :)