reklama

Skúsenosť je neprenositeľná

Keď som bol malý chlapec, tak som nechápal zaľúbené páriky. Videl som ich všade. V TV, v kine a občas aj naživo. V televízií sa hovorilo o láske až po smrť, o spájaní v jedno telo a tak. A ja som nechápal, čo je na tom také fascinujúce (pri tomto slove ma už asi nadosmrti vždy napadne ten otrepaný vtip o fascinovanej cigánke).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Ale potom prišla puberta a ja som pochopil. Láska ma vyniesla do výšin ošiaľu zaľúbenia a zhodila do strmých priepastí trpkých nezhôd a rozchodov. Tak ako aj ostatných.

Potom som spolu s kolegami kritizovali našich šéfov a ja som si v duchu hovoril, aký fantastický šéf by som bol ja. Potom som istý čas viedol niekoľko projektov a jedno oddelenie. Nebol som zlý šéf ale ani super šéf. Ale pochopil som, že to nie je tak jednoduché ako to vyzerá.

Niekedy som si prečítal dajaký článok na internete a občas som ho skritizoval. Niekedy som si povedal, že by som to napísal lepšie a nechápal som, prečo sú niektorí autori tak hotoví z kritiky, ktorá bola z môjho pohľadu dosť mierna. Dal som sa na blogovanie a pochopil som, aké to môže byť ťažké napísať dobrý článok. Väčšina článkov sa mi zdá dobrá keď ich píšem. Ale potom občas vidím ako môj "fantastický" výtvor, moje dieťa, niekto znosí pod čiernu zem. Teraz už chápem ťažký údel spisovateľov. Ošiaľ radosti z tvorenia. Takisto aj ich náchylnosť na alkohol, psychoterapie, násilie voči kritikom a bilančné samovraždy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokiaľ ste to neprežili, nikdy to nebudete plne chápať a nebudete to cítiť rovnako.

Peter Hlavačka

Peter Hlavačka

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekdy píšem vážne, niekedy sa snažím byť vtipný. Občas provokujem a následne si prečítam diskusiu, kde ma virtuálne prefackajú. Dôležité je, že ma baví písať a čitateľov nenudím. Zoznam autorových rubrík:  Náboženstvo úplne inakMyslím to úplne vážneBlogocentrizmusEgocentrizmusHudobný krúžokPopularizácia vedyInvestovanie / EkonomikaSrandičky/ Fikcie / FicovinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu