reklama

Dzurinda tajne rokoval s Lindou Drevenkovou

Nemenovaný vysokopostavený zdroj z okolia Mikuláša Dzurindu mi mailom poslal zaujímavé informácie. Týkali sa tajného stretnutia predsedu vlády s víťazkou Vyvolených, Lindou Drevenkovou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Podľa nemenovaného zdroja je Dzurinda znepokojený nárastom preferencií SMERu a stagnujúcimi preferenciami SDKÚ. Keďže pozitívne makroekonomické štatistiky a ocenenia zo zahraničia na voličov nezaberajú, poradcovia Dzurindovi navrhli novú stratégiu na získavanie sympatií voličov. Hlavným a v podstate aj jediným bodom tejto novej stratégie je to, aby sa Dzurinda stal prirodzený.

Poradcov inšpiroval k tomuto obratu v stratégii jediný článok v SME. Konkrétne to bol rozhovor s Lindou Drevekovou , víťazkou Vyvolených. Ich pozornosť upútali hlavne tieto časti:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je mladá žena ako mnohé iné. Je výnimočná asi len tým, že 200-tisíc hlasov ju urobilo víťazkou vo finále reality šou. Sama hovorí, že dostala skoro toľko hlasov ako prezident. Je pravda, že mnohí politici by jej takú priazeň verejnosti mohli závidieť. Priznáva, že sa stala tovarom šoubiznisu. Ani v tom sa príliš nelíši od politikov, z ktorých mnohí sú vymeniteľní ako tovar, ibaže tí si to nepriznajú. Kládli sme jej preto otázky aj o politike a spoločenských problémoch.

... Čo si myslíte o Georgeovi Bushovi?

Čo si mám o ňom myslieť? Riadi najväčší štát sveta, Ameriku. Klobúk dole pred ním. V podstate tam má pomocníkov, dá sa to aj tak zobrať. Každý si z neho robí srandu, hovoria, že je hlúpy, ale nemôže mať dieru v hlave, keď je tam, kde je.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viete, že teraz robíte rozhovor s novinárom, ktorý sa s ním rozprával?

Vážne? A aký je? Je hlúpy?

Je v pohode, podobne prirodzený ako ste vy. Prečo si myslíte, že si vás ľudia vybrali?

Neviem, aj otec mi povedal, že by so mnou nevydržal ani päť minút. Čudujem sa. Asi preto, že som tam bola úprimná, nekydala som na nikoho za chrbtom, proti nikomu som nešla, hádky som nemala. Správala som sa ako doma. Dokázala som byť celý deň v pyžame, nemusela som hneď vyzerať ako vystrihnutá z obálky časopisu. Keď som mala niečo na srdci, tak som to povedala.

Poradcovia sa zhodli, že by bolo fantastické, keby aj Dzurinda bol podobne prirodzený ako Linda alebo Bush. Lenže ako to dosiahnuť ? Neváhali, a rýchlo zorganizovali tajné rokovanie premiéra s Lindou. Na stretnutí zaskočili Lindu ponukou, či by nemohla Dzurindovi robiť imidžového trénera za viac ako miliónový ročný honorár.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prekvapená Linda si nechala týždeň na rozmyslenie, ale pred ďalším rokovaním sa vyjadrila takto:

Nuž neviem či sa prirodzenosť dá natrénovať, viete, niekto to v hlave proste má, alebo nemá.

Peter Hlavačka

Peter Hlavačka

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Niekdy píšem vážne, niekedy sa snažím byť vtipný. Občas provokujem a následne si prečítam diskusiu, kde ma virtuálne prefackajú. Dôležité je, že ma baví písať a čitateľov nenudím. Zoznam autorových rubrík:  Náboženstvo úplne inakMyslím to úplne vážneBlogocentrizmusEgocentrizmusHudobný krúžokPopularizácia vedyInvestovanie / EkonomikaSrandičky/ Fikcie / FicovinySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu