reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Hlavačka

Peter Hlavačka

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Niekdy píšem vážne, niekedy sa snažím byť vtipný. Občas provokujem a následne si prečítam diskusiu, kde ma virtuálne prefackajú. Dôležité je, že ma baví písať a čitateľov nenudím. Zoznam autorových rubrík:  Náboženstvo úplne inakMyslím to úplne vážneBlogocentrizmusEgocentrizmusHudobný krúžokPopularizácia vedyInvestovanie / EkonomikaSrandičky/ Fikcie / FicovinySúkromnéNezaradené

reklama

Egocentrizmus

Bulvár a slanina

Peter Hlavačka

Bulvár a slanina

Čo má spoločné bulvár so slaninou? Obidvoje konzumujem približne raz za mesiac. Viacmenej sa snažím stravovať sa zdravo, ale raz za čas ma prepadnú neodolateľné chúťky na niečo naozaj mastné a kúpim si napríklad slaninu. Viem o tom, že slanina nie je zdravá a keď sa jej dosýta najem, tak mi leží v žalúdku ako kameň. ( He, he, takmer sa to rýmuje :)

  • 27. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 440x
  • 6
Skúsenosť je neprenositeľná

Peter Hlavačka

Skúsenosť je neprenositeľná

Keď som bol malý chlapec, tak som nechápal zaľúbené páriky. Videl som ich všade. V TV, v kine a občas aj naživo. V televízií sa hovorilo o láske až po smrť, o spájaní v jedno telo a tak. A ja som nechápal, čo je na tom také fascinujúce (pri tomto slove ma už asi nadosmrti vždy napadne ten otrepaný vtip o fascinovanej cigánke).

  • 5. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 877x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu